Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Other / Student Member Nikki21/Female/United States Group :iconhorton-hears-a-who: Horton-Hears-A-Who
Yay Dr. Seuss!
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 642 Deviations 54,206 Comments 131,390 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviantID

NikChik-11
Nikki
Artist | Student | Other
United States
I know that I never really post anything on here anymore, but I really want to change that and start posting more of what I've been doing. I have been drawing (every day, since I'm in art school) but I just don't take the time to post anything because I figured maybe two or three people actually see it. ^^; But like I said, I'm going to start posting things again soon and I'm going to try to look more professional and whatnot.

Sooo, to start with, I want to make a new devART account. I think it'd just be easier to start with a clean slate, y'know?

Here's my new deviantART account: alyn-art
  • Mood: Hysterical
  • Listening to: POKE HER FAAACE.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconkugglelovesanime9:
Kugglelovesanime9 Featured By Owner Oct 11, 2012  Student General Artist
HERPY BURFDAEY
Reply
:iconbritt315:
Britt315 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist
Thanks very much for the watch!
Reply
(1 Reply)
:icondorkykidd94:
Dorkykidd94 Featured By Owner Jul 21, 2012
Random Hi
Reply
:iconlittlespacestars:
LittleSpaceStars Featured By Owner Jun 9, 2012  Student Digital Artist
Now you've got me listening to different versions of Somebody I Used to Know. Damn it, Nikki. :rofl:

I just want to say that I like this remix, pfft. Especially the second part around 2:28. I didn't think this was worth sending a note, LOL: [link]

And, y'know, hipster cats with laser eyes.
Reply
(1 Reply)
:iconkelliestar:
Kelliestar Featured By Owner Apr 29, 2012  Student General Artist
Uh, dude? :O_o: Do you keep sending e-mails to my Yahoo! account?
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: